Wednesday, January 5

Kona-Kona

Alhamdulillah nampaknya Imran dah berjaya di potty train kan. Credits to Atuk &AuntyAdik yang rajin memantau. Sekarang ni Imran pakai diapers masa tidur dengan masa keluar berjalan je.


A-P-A?! Umur dah nak 4 tahun baru diaperless?! Anak orang lain umur 2 tahun dah tak pakai diaper dah.


Kenapa? Takleh ke? Dosa ek kalau umur 4 tahun pakai diaper lagi? :P Biarlah lambat potty train pun. Kalau train awal-awal nanti asyik 'terlepas' aje (pernah cuba masa dia 2 tahun lebih). Kesian la kat Atuk nanti kena bersihkan lantai sokmo.


Sekarang ni kalau nak poo-poo pun dah tak reti dah kalau pakai diaper. Hehe. Good job, Imran!


Semalam masa dia poo-poo, tetiba je dia cakap, "Kenapa dia kona-kona (corner) lah?" --> lah' ni macam ayat pelengkap dia. Habis semua soalan mesti ada 'lah' kat belakang :)


"Apa yang kona-kona?"


"Tuuu... ber*k tu kona-kona."


Hahahahahaha. Memang lawak okeh bila tengok kona-kona yang dia maksudkan. Sabo je la. Tapi... camner nak tunjuk gambar eh? Rasa kurang sesuwei pulak letak gambar poo kat sini kan. Haha.


Hmm... mungkinkah boleh digambar cenggini?


Whipped cream


Hehehe. Inilah 'kona-kona' nya. Apa-apa je lah nak oii...



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!