Tuesday, February 22

Jangan Buat Hal Dengan Gua

Sudah hampir pukul sebelas pagi. Perut berkeroncong sebab satu hapa pun tak masuk dalam perut lagik. Dengan semangat aku memanjat tangga 4 tingkat untuk ke kafe membeli makanan yang lauknya asyik samaaaaa je hari-hari semenjak entah beberapa tahun dulu lagi. Lutut menggigil aku tolak ke tepi :P


Tengah beratur sambil perut berbunyi kreok-kreok tetiba ada orang mencelah beratur depan aku. Sungguh la nak kena budak ni. Udah la gua lapar lu lagi mau buat hal depan gua. 


Aku bagi pandangan tajam tak boleh blah punya sambil tunjukkan jari telunjuk aku ke arah belakang. Suruh beratur kat belakang laa. Budak itu yang 5 inci lebih rendah dari aku serta berkilo-kilo lagi ringan dari aku terus mencicit ke belakang. Beratur dengan yang lain. Muahaha. Gelak aku dalam hati.


Jangan buat hal dengan ZZ yang tengah kelaparan okeh.


4 comments:

isabelle said...

harusnya u sound sekali 'hai..bljr tinggi2 pun tak tau ethics ke, dik?'

Saudah Salleh said...

hahahahahaahahahaha *sambil gelak terguling-guling*.

padan muka dia.

Fauziah said...

garang kome yer...

Unknown said...

isabelle,
haha. takyah sound. guna kuasa mata aje cukup. hebat kan? haha.

saudah,
hihi. sebenarnya jarang bebeno tepet orang gitu. tapi tah nape masa tu tahap kesabaran adalah rendah. rasain.

cik pau,
sekali sekala. biasanya saya adalah baik lagi lemah lembut. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!