Wednesday, April 6

Keywords Oh Keywords

Macam-macam keyword yang ada dalam Nanang saya ni.Tapi yang paling tak tahan keyword untuk minggu ni ada dua ni haa. Hahaha. Kalau ada typo tu sebab saya main c&p aje ye :)


"Berdosakah bayi tumbuh gigi atas dulu"
Apakah??? Kenapa berdosa???? Dah kalau gigi belah atas yang tumbuh dulu nak wat lagu mana? Apa kaitan dengan dosa pulak? Kompius haku.


Ok yang ini 18SX

"jagan tekan kuat-kuat batang abang tu"
Wahahahahahahahahaha. Lawak okeh. Berkerut dahi bila baca tadi. Hahahahaha. Jangan tekan kuat-kuat ye. Meletop karang! Hahahaha.


Kalau tengok kat stat Blogger ni pun apa kurangnya.


"mama mana tahan"

Tahan apa? Tahan kencing? Tahan kentut? Tahan nak terberanak? Tahan apa? Ce citer ce citer :P


"adakah susu ibu menyebabkan anak lambat bercakap?"

Setahu saya, tidak. Bukan ke dengan direct feeding lagi dapat membentuk rahang dan susunan gigi anak? Eh ada kaitan ke ek? Hehe. Sila tanya kepada yang pakar. Saya bukan pakar. Saya hanya seorang ibu yang menyusukan anak sulungnya selama sebulan dan anak keduanya selama setahun lebih. Harap maklum.


Adeh. Ni ada lagi 18SX punya keyword.

"cerita mama di surh sex paksa anak sendiri"

Waddehel??? Tak guna punya anak!





Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!