Wednesday, May 11

GELI!

Hari tu dalam few weeks ago, saya tengah lepak-lepak depan TV dalam pukul 9 malam gitu.


Uniform biasa saya kalau kat rumah ialah kain batik dan t-shirt. Berangin gituk :P


Malam tu saya duduk kat atas lantai je. So tetiba rasa ada benda marayap-rayap kat peha saya. Ingatkan semut, so saya tepis-tepis aje lah kat area peha tu kan.


Lepas tu selang beberapa saat still rasa macam ada benda merayap tau. Eiii geli haku weh! Terus laa saya berdiri, tepis-tepis kain batik saya tu. Rupa-rupanya apa tau?









































































Lipan!! Huwaaa!!!! Geli okeh! Ok tak la besar macam dalam gambar ni. Anak lipan je dalam 2 inci gitu but still.... GELI!!!! Menjerit-jerit la haku satu taman dengar gamaknya! Huhu...



Tah dari mana la benda alah tu muncul. Tetiba je ada dalam kain haku! Pervert punya lipan! :P


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!