Wednesday, May 11

GELI!

Hari tu dalam few weeks ago, saya tengah lepak-lepak depan TV dalam pukul 9 malam gitu.


Uniform biasa saya kalau kat rumah ialah kain batik dan t-shirt. Berangin gituk :P


Malam tu saya duduk kat atas lantai je. So tetiba rasa ada benda marayap-rayap kat peha saya. Ingatkan semut, so saya tepis-tepis aje lah kat area peha tu kan.


Lepas tu selang beberapa saat still rasa macam ada benda merayap tau. Eiii geli haku weh! Terus laa saya berdiri, tepis-tepis kain batik saya tu. Rupa-rupanya apa tau?









































































Lipan!! Huwaaa!!!! Geli okeh! Ok tak la besar macam dalam gambar ni. Anak lipan je dalam 2 inci gitu but still.... GELI!!!! Menjerit-jerit la haku satu taman dengar gamaknya! Huhu...



Tah dari mana la benda alah tu muncul. Tetiba je ada dalam kain haku! Pervert punya lipan! :P


3 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

takut..kalu i tu harus mau tertanggal kain dah tu...huhuhuh

~ As ~ said...

aku baca pun aku geli...wehhh ada anak, ada mak tau...hati2 zz. aku pernah kena sengat lipan,1 mggu nangis..sakit, bisa...T__T

Unknown said...

joy,
hahaha. nasib la parents pun ada jugak time tu kan. kalu dak, memang lama tertanggal dah. hehe.

as,
huhu tu la pasal. takut gak. tah mana datang tah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!