Friday, June 3

Menjadi SAHM

... selama 4 hari. Ehehehe.


Akan bercuti sampai Selasa ni. Bercuti ye. Bukan cuti-cuti Malaysia ke, Indonesia ke, Vietnam ke hape.


Atuk dengan nenek sekali lagi gi honeymoon almaklumlah dua-dua dah berstatus pensioner maka berjalan aje lah kan. Ehehe. So anak-anak takde siapa nak jaga maka mamanya ni lah yang kena amik cuti.


Hari ni hari 5S kat opis aku nih. Bila sebut 5S je haruslah aku pening sekejap, especially bila tengok meja aku ni ha. Hahaha. Sakan le tenggelam di sebalik fail-fail dan kertas-kertas ni satgi.


Semalam eh kelmarin masa tengok berita kat TV aku sungguh rasa sayu. Siap menitik air mata aku bila tengok berita pasal bayi yang dicampak dari tingkat 5 tu. Buduh sungguh la kan. Sampai bersepai kepala baby tu. Aduyai. Pastu ada pulak mayat bayi yang tersangkut kat batu tu. Huuuu.... Apa nak jadi kat Malaysia ni. Takut aku.




Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!