Thursday, June 16

Peguin

Pregnancy kali ni memang agak berbeza lah dari yang sebelum ni.


Baru masuk 5 bulan tapi jalan sudah terkengkang-kengkang macam peguin. Hahaha. No bukan sebab perut besar. Ha tu pun satu benda gak. Kali ni perut nampak macam (macam je :P) kecik sikit. Mungkin sebab perut memang asal-asalnya besar kot. Hahaha.


Jalan terkengkang sebab peha dah mula la nak berlaga-laga. Hoho.


Pastu cepat nau termengah-mengah. Kalau naik turun tangga tu munasabah la jugak kalau tak cukup napas. Ni dok dalam kereta nyanyi lagu tak sampai korus lagi pun dah penat. Ok amalan menyanyi dalam kereta harus ditukar kepada zikir. Astaghfirullah hal azim Zety oii... muhasabah la sikit...


Eh tadi rasa macam banyak nak bebel tapi tetiba blank pulak tak reti nak cerita apa. Later later eh. Bye!


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!