Friday, August 19

Tak Pasal-Pasal

...aku kena amik cuti free free je hari ni.


Adeh.


Sepatutnya aku ada appointment untuk MGTT kali kedua kat klinik. Elok aku sampai pukul 8.30 pagi, klinik tutup la pulak! Aku paham kalau diorang tengah ada kes. Tapi kenapa tak inform aku? Tensen hokeh. Dah la aku amik cuti semata-mata untuk MGTT ni. Dah tu dah namanya kena minum air gula hari ni, memang sah-sah le tak posa.


Ponteng puasa pun free free je. Haiyo. Nanti kalau kena reschedule appointment ni, kena ponteng puasa lagi. Tak suka! Tak suka! Tak suka!



2 comments:

isabelle said...

harusnya u niat posa je dulu.
time angkat je cawan nak minum air gula tu, baru niat berbuka.hehe

Unknown said...

ehehehe. kena niat berbuka tu yg tak tahan tu. hihi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!