Monday, August 24

Alhamdulillah

Alhamdulillah semalam Irma dah pun beransur pulih. Badan dah tak panas dah. Tapi benda lain pulak yang jadi.


Irma ni suka joget. Pantang keluar muzik apa-apa kat TV tu, mula la dia tergedik-gedik joget. Then kelmarin dia tengah syok joget kat tepi meja. Tetiba aje, Irma terpeleot dan mukanya tersembam kena meja kopi mak saya tu. Hadoiii.... apa lagi, menangis la anak dara tu.


Saya angkat dia, tengok-tengok mulut dia penuh dengan darah. Huuuuu.... kesian sangat. Menangis memang tak hengat punya kuat lah.


Saya pujuk2 dia sambil bersihkan darah tu. Rupa-rupanya gusi dengan bibir dia berdarah. Alahai kesiannya anak mama. Malam tadi tengok bibir dia dah bengkak dah.


Itulah. Mama dah banyak kali halang Irma main kat meja tu, tapi nakkk jugak. Siap joget-joget lagi. Lain kali takmo joget kat tepi meja ok.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!