Friday, May 14

Ayoyo!

Macam-macam keyword pelik bila jenguk kat nanang kan?


Dulu antara keyword pelik ialah 'aku entot mama dari belakang'. Hoh.


Ni hari ni punya keyword ialah....


Kenduri tetek.


Apakah?


Aku nak tergelak pun ye, sakit hati pun ye.


Ok, aku malas nak printscreen, edit, letak watermark gambar tu. So, percayakan aje lah apa yang aku cakap ni ye. Malas nak letak bahan bukti.


Antara keyword lain ialah 'bedung puting'. Ni aku tak pasti orang nak cari bedung untuk baby dia, atau bedung untuk breast dia sendiri. Kot dia nak sorokkan breast dia ke? Atau ini hasil carian budak pengkid? Hoho. Macam-macam.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!