Thursday, September 19

ESP Produk Hot Shaklee

ESP Soy Protein Isolate Powder adalah antara produk Shaklee yang paling laris. Kenapa? Dah tentu kerana keistimewaannya yang pelbagai.

Ia merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.


ESP dihasilkan daripada kacang soya non-GMO yang tidak diproses menggunakan alkohol, sebaliknya menggunakan air, untuk mengekalkan kandungan isoflavones.

Setiap hidangan ESP mengandungi 14 gram protein soya dan 500mg kalsium dan ianya amat baik untuk kesihatan jantung. Ia juga membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.

Paras glisemik indeks (GI) yang rendah, iaitu 39 dalam ESP dapat membantu mengekalkan paras gula dalam normal. Oleh itu, ESP sesuai untuk pengidap penyakit kencing manis.


Tahukah Anda?

GI bagi peringkat karbohidrat adalah berdasarkan kesannya terhadap gula dalam darah. Karbohidrat yang cepat dicernakan mempunyai paras gula dalam darah yang tinggi manakala tahap GI yang rendah melepaskan gula ke dalam sistem secara perlahan.

Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting bagi mengurangkan berat badan dan kesihatan dalam jangkamasa panjang.


Siapa Yang Sesuai Mengamalkan ESP?

ESP telah diamalkan oleh ramai wanita di Malaysia. Ianya sesuai untuk ibu yang hamil, ibu yang dalam pantang, ibu yang menyusukan anak, mereka yang ingin menurunkan berat badan, naikkan berat badan, malahan juga amalkannya untuk tujuan kecantikan.

Memang berbaloi-baloi minum ESP ni.

Hubungi kami untuk maklumat lanjut.

SMS/WhatsApp 01137081912
ID 1001018





 







Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, megubati atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!