Wednesday, September 18

Tingkatkan Tahap Kesuburan Anda Dengan Set Kesuburan Shaklee

Set Kesuburan Shaklee telah membantu ramai pasangan untuk mendapat zuriat. Alhamdulillah, dengan syor daripada pakar nutrisi dan pakar Set Kesuburan ini, ternyata ianya berkesan buat pelanggan dan sahabat kami.

Anak anugerah Allah yang paling istimewa. Dialah racun, dialah penawar. Pasangan yang berkahwin pastinya ternanti-nanti kehadiran insan yang dipanggil anak ini. Suara tangisan, tawa mengekek-ngekek menjadi muzik di telinga ibu dan ayah.


Saat-saat kehamilan amat ditunggu-tunggu pasangan berkahwin. Ada yang menunggu bertahun lamanya. Tetapi jangan sesekali kita putus asa. Carilah ikhtiar, usaha, doa dan tawakkal Inshaallah akan dipermudahkanNya.

Set-Kesuburan-Suami-Isteri
Pic googled



Set-Kesuburan-Shaklee




Antara ikhtiar yang boleh dicuba bagi mereka yang merancang untuk hamil ialah dengan pengambilan Set Kesuburan


Set Kesuburan Wanita (GLA Complex dan CoQHealth Plus)

GLA Complex
Set-Kesuburan-Shaklee-Murah


GLA (gamma linolenic acid) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.

GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu mengawalatur proses badan yang normal. Ia dapat menolong wanita mengawal atur hormon hormon reproduktif.

Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.


Harga-Set-Kesuburan-Shaklee
 Sunflower seed

Minyak benih bunga matahari mempunyai kandungan vitamin E yang lebih tinggi berbanding dengan minyak sayuran yang lain. Vitamin E membantu dalam penyerapan vitamin larut lemak dan boleh terus membantu kesuburan dengan menormalkan pengeluaran hormon.

Setiap softgel GLA Complex mengandungi Borage seed oil dan Sunflower seed oil yang membekalkan 216mg linolenic acid & 90 mg Gamma-linolenic acid, serta D-Alpha tocopherol concentrate yang membekalkan 15 IU vitamin E.

Borage seed oil* dapat membantu wanita menghasilkan mukus serviks yang berkualiti. Mukus serviks penting sebagai medium persekitaran untuk sperma berenang dari tiub fallopio ke ovum untuk persenyawaan. Persekitaran yang kering di kawasan faraj akan mengurangkan peluang berlakunya persenyawaan.


Harga-Set-Kesuburan-Jimat
 Borage seed

GLA membantu mengukuhkan plasenta dan meningkatkan lapisan uterus. Ini penting untuk membantu telur yang telah bersenyawa untuk melekat dan bercambah (tumbuh)


*Walaupun secara umumnya dianggap sebagai tambahan yang selamat dan semula jadi untuk pemakanan orang lain, wanita yang hamil atau menyusukan tidak perlu mengambil minyak borage kerana ia boleh menimbulkan risiko yang berpotensi untuk anak dalam kandungan atau bayi. Mereka yang mengalami penyakit hati, sawan atau hemofilia atau yang merancang untuk menjalani pembedahan perlu mendapatkan nasihat doktor sebelum mengambil borage seed oil sebagai tambahan kepada diet mereka. 


GLA Complex mengandungi 60 softgel. 


CoQ Health Plus (Wanita dan Lelaki)  

Petua-Mudah-Hamil



Wanita

CoQ10 ini penting untuk digunakan oleh sel tubuh kita untuk penghasilan tenaga yang diperlukan oleh tubuh, termasuklah ovum ataupun telur wanita. Proses pengeluaran telur, ovulasi dan pembangunan embrio di kalangan wanita mengambil sejumlah besar tenaga dan memerlukan tahap CoQ10 yang tinggi.

Semakin meningkat usia kita, badan kita berkurangan menghasilkan CoQ10 sekali gus menjejaskan Kesuburan kita. Teori ini disokong oleh penemuan positif dalam penyelidikan Kanada dijalankan pada tahun 2009 yang menunjukkan subjek kumpulan ujian suplemen CoQ10 diberikan menghasilkan telur yang lebih berkualiti serta bilangan yang lebih, mencatatkan kadar Kehamilan yang lebih tinggi daripada orang-orang yang tidak menerima CoQ10.


Lelaki

Kesuburan Lelaki juga dipengaruhi oleh fungsi mitokondria yang menurun memandangkan protein membentuk sebahagian besar sel-sel sperma dan bergantung kepada CoQ10 untuk sintesis.

Kajian menunjukkan bahawa punca utama Kemandulan Lelaki termasuk jumlah sperma yang sedikit dan kualiti sperma yang rendah. Mempunyai ciri-ciri antioksidan yang kuat untuk menangani masalah-masalah ini adalah satu lagi faktor yang menjadikan CoQ10 bermanfaat untuk kesuburan.

Antioksida berfungsi dengan melindungi telur dan sel sperma daripada kerosakan oksidatif yang membawa kepada kematian sel. Penyelidikan menunjukkan hubungan langsung antara tahap yang lebih tinggi CoQ10 dan peningkatan yang ketara dalam kedua-dua air mani dan sel sperma, serta peningkatan dalam motilitas sperma.
 
Sebagai antioksidan, CoQ10 berfungsi menangani oksigen reaktif (radikal bebas) yang terbukti berbahaya kepada Kesuburan LelakiPengurangan tahap tekanan oksidatif mewujudkan persekitaran yang sihat untuk meningkatkan jumlah dan kualiti sperma.



Set Kesuburan Lelaki (CoQHealth Plus dan Zinc Complex)

Zinc Complex

Zinc merupakan mineral yang penting untuk Kesuburan Lelaki. Peningkatan zinc dalam tubuh badan lelaki dapat meningkatkan tahap sperma; memperbaiki bentuk, fungsi dan kualiti sperma lelaki dan mengurangkan ketidaksuburan lelaki.

Apabila tahap rendah zink terdapat dalam saluran pembiakan lelaki, pelbagai penyakit boleh hadir:

 Sperma yang tidak matang: zink adalah perlu dalam pembentukan membran luar dan ekor sperma. Tanpa itu, sperma tidak boleh matang ke tahap yang memberi mereka mobiliti dan kekuatan untuk membuat perjalanan panjang melalui faraj, serviks dan ke dalam rahim untuk persenyawaan berlaku.

Perubahan kromosom: tahap rendah zink juga mungkin menjadi sebab kecacatan kromosom dalam sperma yang boleh menyebabkan keguguran walaupun persenyawaan dan implantasi melakukan berlaku.


Testimonial
Harga-Set-Kesuburan-Shaklee

Testimoni-Set-Kesuburan-Shaklee


*Set Kesuburan Wanita (Basic) berharga RM215.25 (SM) / RM225 (SS)
Set Kesuburan Lelaki (Basic) berharga RM157.75 (SM) / RM165 (SS)

*Set Kesuburan Wanita (Basic) juga terdapat pilihan GLA + Vita-Lea.


Vita-Lea mengandungi 28 vitamin dan mineral dan ianya merupakan multivitamin yang paling cepat larut di dalam tubuh badan kita, jika dibandingkan dengan jenama lain. Dengan pengambila multivitamin hebat ini, ia melengkapi keperluan vitamin dan mineral harian kita.

Pengambilan makanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang kurang sihat - ini semua boleh menyebabkan pengambilan vitamin yang kurang mencukupi. Oleh itu, pengambilan Vita-Lea boleh memenuhi keperluan nutrisi kita.

Badan yang sihat dan cukup nutrisi pastinya akan menjalankan fungsinya dengan lebih baik. Secara tidak langsung ianya dapat membantu meningkatkan tahap Kesuburan.



Set Kesuburan Wanita (Basic) GLA+Vita-Lea RM180 (SM) / RM180 (SS)


Hubungi kami untuk maklumat lanjut.
SMS/WhatsApp 01137081912
ID 1001018  



 






Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, megubati atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!