Thursday, November 14

Set Kanak-Kanak Shaklee Membantu Perkembangan Otak Dan Tumbesaran Yang Sihat - Rahsia Anak Cerdik

Set Kanak-Kanak Shaklee Membantu Perkembangan Minda dan Tumbesaran Anak-Anak.

Anak merupakan anugerah dan amanah Allah yang tidak ternilai harganya.

Oleh itu sebagai ibu bapa, adalah menjadi tugas kita menjaga amanah tersebut dengan sebaiknya. Seimbang dari segenap aspek kehidupan seperi agama, duniawi, serta aspek kesihatan.

Ibubapa mana yang suka melihat anak selalu sakit - demam, selsema, selalu mengantuk di dalam kelas serta sering ditegur sebagai malas dan tidak tumpukan perhatian di dalam kelas, kan?


Set-Anak-Genius-Shaklee




Adakah anda pasti bahawa anak anda sememangnya bersikap malas, atau sebenarnya anak anda kekurangan nutrisi khas untuk otak? Ya, otak juga memerlukan nutrisi untuk berkembang dengan baik dan menghubungkan sel-sel dengan baik.

Tubuh badan kanak-kanak juga memerlukan Nutrisi Lengkap untuk membantu mereka menjalanai rutin harian. Kanak-kanak merupakan insan yang aktif bermain dan memerlukan tenaga yang banyak. Ingat, banyak yang mereka belajar dengan cara bermain bersama rakan-rakan dan kesemua ini memerlukan tenaga yang mencukupi.


Set-Anak-Genius-Shaklee


Set Kanak-Kanak Shaklee adalah kombinasi khusus untuk kanak-kanak membesar dengan sihat. Nutrisi yang terkandung di dalam set ini bukan hanya untuk tubuh malah untuk otak anak anda juga.

Set Kanak-Kanak Shaklee mengandungi Meal Shakes dan Omega Guard.


Shaklee Meal Shakes
Set-Anak-Bijak-Shaklee

Merupakan minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai oleh kanak-kanak. Ianya mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat penting. Nutrisinya mudah diserap tubuh untuk kegunaan seharian.

Kandungan Meal Shakes termasuklah asid folik dan biotin yang membantu tumbesaran, serta kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

Ia kaya dengan protein dan tidak mengandungi laktosa, membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

Meal Shakes sesuai dihidangkan ketika sarapan pagi dan sebelum tidur.


Omega Guard
Set-Anak-Pintar-Shaklee

Omega Guard merupakan minyak ikan yang terbaik di dunia, diekstrak dari ikan laut dalam dan merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi - EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi.

DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. DHA menigkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, memelihara penglihatan dan pendengaran, dan mencegah migrain.

Omega Guard juga meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia juga membantu mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan. EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental termasuklah kemurungan, Autism, dan kanak-kanak Hiperaktif.


Tahukah Anda?

Kajian menunjukkan 40% daripada pelajar yang mengambil Omega 3 menunjukkan peningkatan mendadak dalam pembelajaran, membaca, mengeja dan tingkahlaku.

Sumber: learningfundamental.com.au


Pengedar-Shaklee-Shah-Alam


Jadi ibu bapa di luar sana, buatlah pilihan yang bijak dengan memilih makanan tambahan yang terbaik dan semulajadi untuk anak-anak anda.




Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 01137081912


Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!