Wednesday, November 13

Set Bersalin Shaklee Bantu Ibu Menjayakan Misi Penyusuan dan Kuruskan Badan

Cahaya mata yang dikandung dan dinanti-nantikan selama 9 bulan telahpun selamat melihat dunia. Syukur Alhamdulillah. Kini tiba masa untuk ibu berehat dan Berpantang di samping bayi setelah berhempas-pulas bergadai nyawa ketika melahirkan.

Daftar-Ahli-Shaklee-Secara-Online

Tempoh Berpantang adalah tempoh yang kritikal untuk ibu-ibu menjana semula tenaga, menyembuhkan luka ketika Bersalin, Menyusukan bayi serta menurunkan semula berat badan yang telah naik semasa tempoh kehamilan.

Ketika berpantang, tanpa mengira kaum, ibu-ibu dijaga pemakanannya dan biasanya akan kekurangan nutrien penting. Pengambilan vitamin amat penting untuk melengkapkan nutrien harian si ibu.

Set Bersalin Shaklee

Ribuan ibu di luar sana yang telah mengambil dan berpuas hati dengan Set Bersalin Shaklee ini. Kombinasi yang disarankan adalah untuk memenuhi keperluan si ibu, dalaman dan luaran.

Terdapat 3 Set Bersalin Shaklee

Set Bersalin Shaklee ini boleh diteruskan pengambilannya walaupun selepas tamat tempoh berpantang.


Set Bersalin Asas Shaklee

Terdiri daripada kombinasi vitamin yang dapat memberi tenaga tambahan kepada ibu untuk berjaga malam, membantu penyembuhan luka dalaman dan luaran ketika bersalin dan mengurangkan stress.
Set-Berpantang-Shaklee


Merupakan vitamin anti-stress yang dapat mengelakkan terjadinya Meroyan di kalangan ibu. Ia mengandungi asid folik yang diperlukan untuk membentuk sel dan tisu baru.

B Complex juga membantu menukarkan kalori kepada tenaga. Oleh itu kegemukan dapat dielakkan. Ia juga membantu menstabilkan hormon untuk memudahkan proses penyusuan.



Penting untuk pembinaan semula tisu serta meningkatkan imuniti ibu, serta membantu Penyusuan. Vitamin C juga membantu membina kolagen untuk menganjalkan dan melicinkan kulit ibu.



Membekalkan 100% keperluan nutrien harian kepada ibu serta membentuk sel darah merah untuk menggantikan yang hilang ketika bersalin.



Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luaran, membantu mengurangkan Keguguran Rambut serta mengelakkan jangkitan kuman.


Set Bersalin Ekstra Shaklee (Penyusuan)

Tambahan kepada Set Bersalin Asas Shaklee yang dapat membantu ibu menjayakan misi penyusuan.

Pengedar-Shaklee-Terbaik-Di-Malaysia; Set-Bersalin



Sumber protein semulajadi yang membekalkan tenaga extra kepada ibu. Protein merupakan salah satu komponen utama dalam susu ibu dan berfungsi dalam penghasilan hormon Penyusuan.

ESP juga membantu menyembuhkan luka serta menaikkan seri wajah ibu yang Berpantang dengan menghilangkan kekusaman serta menggebukan kulit.



Mengandungi kalsium yang penting bagi menggantikan kalsium ibu yang telah dioptimumkan oleh tubuh untuk penghasilan susu. Ibu-ibu yang Menyusu yang tidak mengambil kalsium yang mencukupi mempunyai risiko osteoporosis dalam jangka masa panjang nanti. Oleh itu pengambilan kalsium yang mencukupi amat penting dalam menjayakan misi penyusuan.

Ostematrix juga membantu ibu mengelak daripada mendapat sembelit, menguatkan tulang dan gigi, mengelakkan sakit belakang serta mengurangkan stress.


Set Bersalin Premium Shaklee (Penyusuan dan Kurus)

Set ini merangkumi Set Bersalin Extra Shaklee beserta Alfalfa dan Lecithin. Kombinasi khas untuk ibu-ibu yang ingin Menyusukan bayi dan dalam masa yang sama ingin menurunkan berat badan kepada berat sebelum mengandung.

Harga-Set-Bersalin-Shaklee


Lecithin

Membantu memecahkan lemak serta membantu untuk mengelakkan bengkak susu. Lecithin juga mengandungi choline yang baik untuk perkembangan otak bayi. Ibu yang mengambil lecithin dapat menyalurkan choline ini kepada bayi melalui susu ibu.


Alfalfa

Alfalfa sangat bagus untuk wanita, termasuklah ibu yang baru lepas Bersalin. Ia kaya dengan serat, protein, asid amino, vitamin dan zat galian. Ia juga terkenal sebagai Milk Booster di kalangan ibu yang menyusukan bayi mereka. 

Alfalfa juga merupakan pengemulsi lemak berlebihan dalam badan, di mana ia akan menyingkirkan lemak yang dipecahkan oleh lecithin keluar dari tubuh.

Alfalfa jua membantu merapatkan semula kewanitaan ibu.  


Ramai ibu-ibu di luar sana amat berpuas hati dengan Set Bersalin Shaklee ini. Set Bersalin ini boleh diambil seawal hari pertama selepas kelahiran. Set Bersalin ini juga selamat bagi bayi G6PD, mengelakkan bayi mendapat jaundis (kuning), bayi lebih sihat dan lebih tenang.

Ini adalah sebahagian daripada beribu testimoni Set Bersalin Shaklee:

Set-Bersalin-Shaklee; Set-Berpantang-Shaklee

Set-Bersalin-Shaklee-Harga-Terbaik; Set-Berpantang; Set-Bersalin

Harga-Set-Bersalin-Shaklee; Pengedar-Shaklee-Terbaik-Di-Malaysia

Set-Bersalin-Shaklee; Set-Berpantang-Shaklee

Kini ibu-ibu tidak perlu pening kepala memikirkan set bersalin yang sesuai dengan mereka. Kerana Set Bersalin Shaklee selamat diambil oleh ibu yang baru melahirkan sama ada secara normal mahupun C-section.

Set Bersalin boleh diambil sejak hari pertama melahirkan lagi. Tak perlu tunggu sehingga 2 minggu untuk pastikan anak tak kuning dan sebagainya.




Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 01137081912


Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!