Thursday, January 9

Vitamin E Shaklee - Vitamin Cinta Buat Suami Isteri

Awas! Entry Ini Ada Unsur 18SX! :P

Vita E Complex Shaklee antara vitamin Shaklee yang paling hot. Sebab ianya sangat-sangat membantu menyemarakkan lagi hubungan suami isteri ;)

Cuba baca testimoni Vitamin Cinta ni:

Vitamin Cinta




Hebat ke hebat? :) Tiap-tiap malam mesti mau... hehe...

Sebelum kita teruskan cerita panjang lebar tentang Vitamin E ni, jom baca FAQ:

Daftar-Ahli-Shaklee-Online

  1. Siapa Boleh Makan Vitamin E Ni? - Vita E Complex sesuai dimakan oleh kedua-dua suami dan isteri.
  2. Apa Manfaat Untuk Lelaki? - Ia mampu membantu meningkatkan kiraan sperma mereka, serta meningkatkan kelestarian seksual.
  3. Manfaat Untuk Wanita Pula? - Selain Menambahkan Keintiman suami isteri, Vitamin E juga bantu melambatkan penuaan dan memperbaiki parut. Awet muda gitu :)
  4. Wanita Hamil Boleh Ambil Vita E Complex Tak? - Untuk wanita yang hamil digalakkan ambil Vita-Lea kerana kandungan Vitamin E nya lebih rendah berbanding Vita E Complex.
  5. Harga Vitamin E Shaklee - Hanya RM41.41 sebulan. Baca Harga Vitamin E untuk maklumat lanjut.
  6. Boleh Dapat Harga Murah Tak? - Dapatkan Vita E Complex Shaklee dengan menghubungi Zety Zin di 011-37081912 atau klik sini untuk Beli Shaklee Pada Harga Ahli.
  7. Cara Makan Vitamin E Shaklee - Cara makan akan disediakan bersama-sama bungkusan Vitamin E nanti.


Nak maklumat lanjut? Anda boleh hubungi saya di Facebook atau melalui SMS/WhatsApp di 011-37081912. Saya sentiasa mengalu-alukan anda :)

Jom kita ke maklumat yang lebih detailed lagi pasal Vitamin E yang seksi ni :)



Apa Yang Hebatnya Tentang Vita E Complex Shaklee?

Vita E Complex dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gama, delta).

Oleh itu, ia adalah Vitamin E yang paling lengkap di pasaran.

Vitamin-Untuk-Suami-Isteri


Ia juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap Vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.

Ia juga penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.


Bagaimana Vitamin E Membantu Dalam Hubungan Suami Isteri?

Vitamin-Suami-Isteri


Sebuah kajian yang diterbitkan dalam "Archives of Andrology" edisi Mac-April 2003 menunjukkan lelaki yang mengambil Vitamin E dapat meningkatkan motiliti sperma.

Pengambilan Vitamin E juga dapat meningkatkan kiraan sperma. Memandangkan Vitamin E ialah Anti-oksidan, ia dapat melindungi tubuh daripada radikal bebas yang merosakkan sel (termasuk sperma).

Vitamin E juga meningkatkan Libido seseorang lelaki dengan membantu meningkatkan paras hormon Testosteron mereka. Tanpa hormon ini, seseorang lelaki akan cenderung untuk menjadi 'dingin'.

Vitamin E juga meningkatkan saluran darah dan oksigen ke bahagian sulit lelaki dan wanita. So secara tidak langsung meningkatkan Keinginan dan Kehangatan Hubungan Suami Isteri tersebut ;)

Selain itu, untuk wanita pula, Vitamin E membantu melembapkan tisu di va jay jay. Jadi ia bertindak sebagai 'pelincir' bagi wanita.


Vitamin E membantu wanita menghasilkan prostaglandin yang menurunkan kadar hormon prolactin. Prolactin meningkat ketika ovulation dan menyumbang kepada simptom PMS. Amat penting sebenarnya untuk mengekalkan kadar prolactin yang seimbang untuk sistem reproduktif wanita, dan prostaglandin lah yang membantu seimbangkan hormon prolactin ini.


Testimoni Pengguna Vita E Complex Shaklee

Testimoni-Vitamin-Cinta-Shaklee

Nampak ke nampak? :D

Hubungan suami isteri dah lebih dari pengantin baru. So pengantin lama bolehlah cuba Vitamin E kalau nak feeling-feeling jadi pengantin baru ;)


Harga Vita E Complex Shaklee

Setiap botol Vita E Complex Shaklee mengandungi 120 biji dan ianya bekalan untuk sehingga 4 bulan.

Harga bagi setiap botol Vita E Complex cuma RM165.63 sahaja. Jadi, sebulan kosnya cuma RM41.41 sahaja.

Untuk anda dapatkan Vita E Complex Shaklee, saya akan bantu anda dengan memberi panduan berikut, special untuk anda:
  1. Daftar Sebagai Ahli Shaklee. Dengan mendaftar sebagai ahli, anda boleh mendapat harga ahli yang jauh lebih menjimatkan. Kemudian dapat point pula. Kalau beli lebih 150 point dah boleh dapat cash rebate. Bertambah-tambah penjimatannya :)
  2. Atau anda boleh hubungi saya Zety Zin di Facebook atau SMS/WhatsApp di 011-37081912 untuk dapatkan Harga Vitamin E anda.


Cara Pesanan Vitamin E Shaklee

Untuk mendapatkan Vitamin E yang seksi ini, anda bolehlah SMS atau WhatsApp saya di 011-37081912. Saya akan beri maklumbalas tentang langkah seterusnya nanti :)

Daftar-Ahli-Shaklee-Online


Terima kasih kerana sudi luangkan masa membaca artikel Vitamin E Shaklee ini.

Inshaallah dalam post akan datang saya akan kongsikan pula artikel tentang pengguna yang amat-amat berpuas hati selepas mengambil supplemen Shaklee Semasa Dalam Pantang :)


Nota: Bagi wanita yang menyusukan bayi, pastikan anda hanya mengambil sebiji Vitamin E sehari. Pengambilan secara overdose boleh memudaratkan bayi anda.





Zety Zin
Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 011-37081912


Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!