Wednesday, August 13

Apasal Tak Boleh Pulak?

Hehehe... ni nak cerita pasal Imran masa kitorang kat Seremban hari tu. Masa tu aku bagi Imran makan bahulu. Tapi dia bukannya makan, dia buat main. Dah habis dia sepahkan, dia mintak lagi. Aku kata la, tak boleh. Dia kata, nak. Aku kata lagi, tak boleh, Imran tak makan pun. Dia cakap, nak. Lagi sekali aku kata, tak boleh. Tup-tup keluar dari mulut dia, "APASAL TAK BOLEH PULAK?"

Hahahahaha. Tergelak besar aku. Dia tak reti bercakap lagi tapi bila sesekali terkeluar ayat2 spontan mcm ni aku rasa terhibur betul. Hahahha.
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!