Thursday, March 26

I'm Feeling Down...

In fact, sangat-sangat down.

Hari ni bekalkan Irma 4 x 3oz susu. Biasanya 5 x 4oz. Itu je yang mampu aku pam semalam. Oh, seperti yang telah aku nyatakan di sini, stok EBM ku adalah ZERO maka aku hanya bekalkan EBM yang aku pam semalam.

Pukul 11.30 pagi, teacher Irma call. Bagitau aku, susu Irma dah habis. Katanya, Irma tak puas minum satu botol. Tak cukup. Menangis tak puas susu. Lepas sebotol, terus sambung lagi sebotol. Maknanya sekali minum 6oz! Ouhhh....

Aku pesan kat teacher, masa lunch break nanti aku datang. Masa tu, aku baru berjaya pam 4.5oz. Itu SAHAJA EBM yang aku ada. Aku dah fikir, mesti tak cukup sampai petang ni. Macamana Irma nanti? Takkan nak biar dia kelaparan? Kesian anak aku. Solid dia tak makan sangat. Dia nak susu jugak.

Sudahnya.... huhuhu... inilah part paling menyedihkan aku....

Aku terpaksa beri dia soy-based formula. Sedih! Sangat sedih! Aku menangis sepanjang perjalanan ke taska tengah hari tadi.

Betul ke tindakan aku ni? Aku pun tak pasti.

Argh! Tensi nyaaaa!!!!!!

4 comments:

cysev3n said...

happy2 nyah.. kita hamba-Nya mampu berusaha sedaya mungkin..

kau pump jugak.. so at least yg topup tu sket je..

all the best!

Fid said...

rileks laaaaa
up down biasa la
tak thrill la kalau asyik ok ja....hahahaaaaa
FYI
mmg itu lumrah sapa BF anak!
aku dulu pesan kat anak aku rini mkn je nasi bebnyk susu tak bnyk
last2 dia minum sebotol sehari terus jadi kaya susu..hahahaaaaaaa

lia said...

aku dapat rasa apa yg ko rasa saat ni wpon aku blm tahap cmpor g...

Allah lebih mengetahui... cuba yg terbaik, seterusnya itu adalah aturanNya utk hambaNya.... redha & pasrah k....

cuma jgn berhenti pump... mcm CY ckp, atleast skit jer kena topup nnt... then wat stok smula, so InsyaAllah stop balik campor... amin...

me_czar said...

Zety..

Me experienced the same too.. Ada masa terpaksa top up ngan Melilea soy.

Tapi tak mau sedih2 dh. Lagi sedih lagi merudum. Lebih banyak musim down dari up nyer.

Yang penting, saya tau saya dh berusaha sebaik mungkin, cuma kadang2 rezeki tak cukup.

But now, ok sket. Anak dara tu dh jadi reverse cycler.

Sad no more... okeh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!