Thursday, July 16

Penangan

Sepanjang hari saya adalah sangat pening. Kepala terasa berat di sebelah kanan. Tekak juga terasa loya-loya. Maka fokus kepada kerja juga adalah zero.


Mungkin kerana semalam saya makan durian D24 yang sedap itu. Makan durian di tepi jalan adalah heaven. Pilih-pilih durian, kemudian suruh penjual itu kopekkan durian kat situ jugak. Dan makan time time tu jugak. Walaweh. Sungguh terawang-awang okeh. Hehe.


Hm. Hari ni saya berpuasa (ganti), Insyaallah. Nak berbuka apa ye?



4 comments:

~ As ~ said...

tp masih smpat bercucuk tanam...

babycomel said...

D24?? yummy!!! dulu2 (sblm kawen) saya tak brp suke durian tp pas kawen nie saya sgt suke makan tp nak dpt durian yg betul2 sedap agak sukar...

buka posa pekena sup ayam sedap gak...

sWeEtdARLinG said...

buka posa ngan durian pun sodaaaap!

Unknown said...

as: itu sudah semestinya. hehe.

babycomel: oh d24 memang yummeh!

sweetdarling: uish kalo buka posa makan durian ada yang tak lena tido nanti. ekeke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!