Wednesday, September 11

Set Kurus Basic Shaklee - Mudah dan Berkesan!

Set Kurus Bajet Shaklee ni dah ramai yang akui keberkesanannya. Jika diambil secara konsisten, mengikut dos yang betul, Inshaallah dapat membantu dalam menjayakan misi mengurangkan berat badan.

Umum tahu berat badan berlebihan juga boleh mengundang pelbagai penyakit. Oleh itu penting untuk kita dapatkan berat badan yang ideal, bukan sahaja untuk kelihatan lebih menawan tetapi juga untuk tubuh badan yang lebih sihat dan cergas.

Jadi, apa yang boleh dibuat?
Turunkan berat badan lah kan. Selain menjaga makan serta bersenam secara konsisten, pengambilan supplemen yang betul boleh membantu misi penurunan berat badan.

Set Kurus Shaklee (Basic)

Lecithin 


180 biji
RM52.50 (SM) / RM55.00 (SS)


Lecithin membantu tubuh untuk menyerap vitamin yang larut lemak, iaitu vitamin A, D, E dan K.

Ia juga dapat melindungi hati serta memecahkan lemak dan kolestrol. Berfungsi sebagai pembersih salur darah, serta membantu mengelmusi dan metabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh.

Lecithin dapat mencantikkan otot dan kulit. Ia membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan.

Disebabkan Lecithin berupaya untuk mengelmusi kolestrol berlebihan, ianya secara tidak langsung boleh menghalang terjadinya batu karang. Kerana 90% dari batu karang terjadi daripada kolestrol.

Selain itu, Lecithin boleh memperbaiki tekanan darah dengan menghalang arteriosklerosis.

Lecithin juga pelembut najis yang berkesan. Ia melembapkan usus dan meleraikan toksin dalam usus. Oleh itu, ia dapat meringankan sembelit.

Lepas dah pecahkan lemak, kita singkirkan pula lemak. Bagaimana nak singkirkan lemak? Ambillah Alfalfa Complex.



Alfalfa Complex


330 biji
RM53.75(SM) / RM53.25


Alfalfa mencuci hati, darah dan usus. Ia mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan dan mencantikkan kulit.

Alfalfa juga berupaya melawan alahan. Ia memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.

Ia juga memperbaiki saluran penghadaman seperti kembung perut, ulser gastrik, sembelit dan hyperacidity.

Dengan pengambilan Alfalfa secara berterusan, ia mampu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor, Inshaallah.

Ok yang ini point penting dalam misi menguruskan badan - Alfalfa menyingkirkan lemak dan kolestrol, thus mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.

Alfalfa juga dapat melegakan keletihan dan mencegah/merawat atritis.

Supplemen untuk kurus mahal? Oh tidak dengan Set Kurus Basic Shaklee ini. Set ini dibuat khusus untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan tetapi ingin menjaga bajet. Tajuk entry pun 'Jimat, Mudah dan Berkesan' :)

Harga satu Set Kurus Basic Shaklee ialah RM106.25 (SM) / RM108.25 (SS) dan ini ialah untuk pengambilan selama dua bulan.

Jika mempunyai bajet lebih dan ingin menurunkan berat badan dengan lebih optimum, boleh cuba Set Kurus Extra Shaklee.





Hubungi saya untuk maklumat lanjut. 
SMS/Whatsapp 01137081912
Email zetyzin@gmail.com







Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!