Tuesday, September 17

Set Kurus Extra Shaklee - Bukan Sekadar Turunkan Berat Badan

Set Kurus Extra Shaklee ini merupakan tambahan kepada Set Kurus Basic.

Kalau dalam Set Kurus Basic Shaklee ada Lecithin dan Alfalfa, dalam Set Kurus Extra ini pula ada tambahan Vita-Lea dan ESP/Cinch Shake Mix.


Vita-Lea

Set-Kurus-Shaklee


Ia merupakan supplemen seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki. Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.


Pengambilan harian secara konsisten boleh meningkatkan kesihatan dan kecergasan seseorang secara menyeluruh. Ia juga membantu menyokong jangka hayat hati, usus dan kesihatan mata, meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi serta memberikan perlindungan terhadap kerosakan akibat serangan radikal bebas.

Vita-Lea keluaran Shaklee berbeza dengan multivitamin lain. Ianya disokong oleh tujuh kajian klinikal. Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang mebantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.

Vita-Lea telah menjalani lebih daripada 340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan dan keberkesanan produk.

Pengambilan Vita-Lea dapat memberikan tenaga segera untuk kecergasan tubuh badan. Ia pelengkap nutrisi kepada amalan pengambilan diet yang tidak seimbang. Vita-Lea juga sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan. Oleh itu ianya amat sesuai diambil oleh mereka yang sedang Diet dan ingin Menguruskan Badan.

Sebotol Vita-Lea mengandungi 120 tablet untuk pengambilan selama 4 bulan.


ESP
Harga-Set-Kurus-Shaklee

Ia merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Pengambilan ESP akan menyebabkan rasa kenyang yang berpanjangan.

ESP dihasilkan daripada kacang soya non-GMO yang tidak diproses menggunakan alkohol, sebaliknya menggunakan air, untuk mengekalkan kandungan isoflavones.

Setiap hidangan ESP mengandungi 14 gram protein soya dan 500mg kalsium dan ianya amat baik untuk kesihatan jantung. Ia juga membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur. 

Pengekalan otot penting ketika berdiet kerana kadar metabolisme kita ditentukan oleh jumlah otot. Jika otot berkurangan maka kadar metabolisme juga rendah. Kadar metabolisme yang tinggi akan membakar kalori lebih tinggi berbanding kadar metabolisme yang rendah.

Satu canister ESP mempunyai berat sebanyak 850g dan dapat digunakan selama lebih kurang dua bulan.


 Cinch Shake Mix

Set-Kurus-Extra-Shaklee-Murah

Terdapat dalam 3 perisa - cafe latte, chocolate dan vanilla, Cinch Shake Mix merupakan minuman yang lazat dan  berkhasiat untuk membantu memelihara otot serta membuatkan kita berasa kenyang semasa dalam proses Menurunkan Berat Badan.

Ianya diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot serta mengandungi 24 gram protein dalam setiap hidangan untuk memberikan rasa 'puas' dan kenyang.

Kandungan seratnya tinggi iatu 6 gram dalam setiap sajian. GI nya yang rendah membantu mengekalkan paras gula normal dalam darah dan membekalkan tenaga.

Cinch Shake Mis diperbuat daripada soya non-GMO dan tidak mempunyai perisa, pewarna atau pemanis tiruan.

Setiap canister Cinch Shake Mix mengandungi 15 hidangan lazat.

Gabungan hebat produk-produk ini, ditambah pula dengan Lecithin dan Alfalfa pasti dapat membantu Menurunkan Berat Badan dengan syarat pengambilan makanan mestilah teratur dan seimbang serta diiringi dengan senaman yang konsisten.

Harga-Set-Kurus-Shaklee
Harga Set Kurus Extra ESP: RM345 (SM) / RM360 (SS)


 ATAU

Harga-Ahli-Set-Kurus-Shaklee
Harga Set Kurus Extra Cinch Shake Mix: RM368 (SM) / RM386 (SS)


Juga terdapat pilihan yang lebih asas dengan Set Kurus Basic Shaklee.

Hubungi kami untuk maklumat lanjut untuk Program Pelangsingan Lengkap.


 
SMS/WhatsApp 0192929796
ID 1001018 















Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, megubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!