Tuesday, September 10

Info Sihat: CoQ Health Plus Shaklee Untuk Jantung Yang Lebih Umphh!

Hari ni jom kita borak-borak pasal kesihatan. Your health, your wealth kata orang.

Saya nak cerita pasal CoQ10.

Apa itu CoQ10? 

CoQ10 juga dikenali sebagai Coenzyme Q10, ubiquinone, ubidecarenone, atau coenzyme Q. CoQ10 dihasilkan oleh tubuh badan manusia, namun penghasilannya semakin berkurangan seiring dengan usia seseorang. Kandungan CoQ10 juga dilaporkan rendah bagi seseorang yang mempunyai penyakit jantung, Parkinson, kanser, diabetes dan HIV/AIDS.

Vitamin-Untuk-Jantung

CoQ10 ini penting untuk digunakan oleh sel tubuh kita untuk penghasilan tenaga yang diperlukan oleh tubuh. Ia juga membantu enzim mencerna makanan dan melaksanakan proses badan yang lain, serta melindungi jantung. 

Coenzyme ini banyak didapati di organ-organ yang bekerja keras untuk kita seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

Ia juga membantu menguatkan otot jantung, mengepam lebih baik an memperbaiki peredaran darah,  sekaligus menjadikan jantung kita lebih kuat dan umphh! :)

Untuk mendapatkan 28mg CoQ10, kita perlu ambil sebotol mentega kacang ataupun seekor ayam.

CoQ-Untuk-Kesihatan-Jantung

Jantung-Sihat-Shaklee


Payah juga kan?

Jadi, untuk memudahkan pengambilan CoQ10 secara konsisten, bolehlah consume CoQ Health Plus Shaklee. Sebiji sekali atau dua kali sehari selepas makan. Inshaallah cukup kandungan harian CoQ10 kita.

Daftar-Ahli-Shaklee-Online



Tapi, kenapa perlu ambil brand Shaklee?

Supplemen Shaklee tidak mengandungi bahan sintetik  dan artificial. Ianya 100% semulajadi dan tidak mempunyai kesan sampingan yang memudaratkan.

Tambahan pula, CoQ Health Plus turut mengandungi Vitamin E dan Teh Hijau yang mana apabila digabungkan dengan CoQ10, akan meningkatkan kuasa antioksida yang terdapat pada Vitamin E.

Set-Jantung-Sihat-Shaklee



Manfaat Tambahan CoQ10
  • Bantu peningkatan pergerakan dan kepadatan (bilangan) sperma. 
  • Membantu mengurangkan kandungan gula dalam darah.
  • Mengurangkan simptom keletihan dan pendek nafas (shortness of breath)
  • Mengurangkan risiko pre-eclampsia jika diambil bermula usia kandungan 20 minggu hingga lahir. Klik sini untuk bacaan lanjut.
Wow. Banyak rupanya kelebihan CoQ10 ni.

CoQ Health Plus juga merupakan salah satu komponen untuk Set Kesuburan Shaklee. Oleh itu, jika anda sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat, amat disarankan anda mencuba set ini.

Bulan September ni Shaklee ada buat promosi pembelian CoQ Health Plus. Beli 6 percuma 1. Boleh la pakat-pakat dengan rakan-rakan untuk grab peluang ni.


Harga sebotol RM124 (Semenanjung) /  RM136 (Sabah Sarawak).

Kalau beli 6 botol, harganya RM744 (SM) / RM816 (SS) dan percuma 1 botol.

Sah untuk September 2013 sahaja ya.

Cara-Daftar-Ahli-Online


 
 Whatsapp: 019-2929796


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!