Thursday, October 31

Vivix Shakee: Misi Berhenti Merokok Bermula!

Alhamdulillah.

Tak sabar rasanya nak kongsi pengalaman ni sampai tak tahu nak start dari mana :)

Suami saya, En Abah kesayangan saya tu memang dah lama nak Berhenti Merokok.

Beberapa tahun lepas dia kena denggi. Masa tu Irma dalam setahun lebih rasanya.

Lepas kena denggi, dia kata takmo merokok dah sebab tak nak masuk hospital. Serik. Hehehe.

Memang dia tak merokok. Selama sebulan. Sebulan yang paling sihat masa tu sebab saya tak perlu bau asap rokok.


Tapi Perokok ni, bila dia berjumpa semula dengan kawan-kawan, saudara-mara yang merokok, keinginan nak merokok tu datang semula. Lagikan pulak En Abah masa tu Berhenti Merokok atas inisiatif sendiri je. Takde ambil nicotine patch ke atau apa-apa ubat macam Ni***tin ke apa. Semua atas usaha sendiri dan azam yang kuat sikit-sikit yang akhirnya kalah juga hehe.

Balik umrah baru-baru ni pun dia dapat Berhenti Merokok kejap. Berapa lama ye? Dua minggu kot rasanya. Sempena Ramadhan katanya. Tapi lepas tu, bila raya, jumpa sedara-mara, terus hanyuttt.... hehehe. Saya paham. Memang susah nak berhenti rokok. Nikotin dah sebati dalam diri.

Masa ayah saya dekat-dekat nak operate jantung, saya belikan ayah Vivix. Tak dapat nak consume banyak sebab dah dekat dengan tarikh operate. Lepas operate saya hold dulu pengambilan Vivix untuk ayah. Takut jantung terkejut. Jadi Vivix kat rumah tu tersadai.


Saya saja-saja cadangkan kat suami untuk rasa sesudu. Ye, sesudu teh saja. En Abah kata, "Sedap!" Hehehe.

Kemudian esok paginya kami menjalankan rutin harian macam biasa. Dan saya dapat feedback yang sangat best dari En Abah.

Vivix-Bantu-Berhenti-Merokok

Malam tu juga dia pergi berlatih paintball. Kalau dulu satu round training dah termengah-mengah, kali ni 3 round pun dia rilekkk je. Saya berani cakap sebab saya pun ada kat situ masa tu.

Selepas 2 sudu, En Abah stop dulu makan Vivix. Ye lah, tu kan ayah saya punya hehehe. Dia nak rasa je. Tapi feedback yang saya dapat masih lagi best.

Testimoni-Berhenti-Merokok


Jadi, inilah 'live' testimoni dari saya.

Inshaallah ada rezeki saya akan belikan En Abah Vivix nya sendiri hehe.

Anda ingin Berhenti Merokok?

Mulakanlah langkah bijak anda hari ini.

Saya galakkan beli 2 botol terus untuk kesihatan optimum. Kalau beli 2 botol, anda akan terus jadi Ahli Shaklee Secara Percuma!

Vivix bukan hanya untuk berhenti merokok, ya. Vivix baiki sel kita, DNA kita. Ianya boleh digunakan bagi membantu mengurangkan pelbagai penyakit. Ini termasuklah kencing manis, tabiat merokok, gout, SLE, untuk kurus pun boleh.

Cuba Vivix hari ini dan rasakan perbezaannya.

Hubungi kami untuk maklumat lanjut.

Konsultansi eksklusif untuk pelanggan kami sahaja.

Sila LIKE dan SHARE FB Page kami untuk dapatkan pelbagai testimoni dan maklumat produk.



Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 0192929796


Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!