Friday, November 1

Akhirnya Berhenti Merokok Setelah Ambil Vivix Shaklee

ALHAMDULILLAH!

Ini pengakuan suami saya sendiri berkenaan dengan pengambilan Vivix. Niat asal sekadar nak mencuba, akhirnya Berhenti Merokok terus!


"Alhamdulillah. Usaha menjauhkan diri dari yang haram diteruskan.

Beberapa hari lepas wife tetiba bagi sesudu Vivix. Rasa macam ribena yang amat pekat. Dia kata elok untuk jantung... Tanpa usul periksa saya pun makan la. Keesokan harinya saya mula hilang satu 'nikmat' hidup bila sedut sebatang rokok. Puiii pahit gilerrr. Rasa macam hisap rokok masa demam (perokok tegar tau ni). Saya continue hisap rokok beberapa hari tanpa berjaya menghabiskan rokok sampai ke puntung.

Saya tanya dia apa benda ni. Dia kata Vivix ni memperbaiki DNA manusia terutama sekali bahagian jantung dan organ-organ yang berkaitan. DNA kita akan balik ke asal macam mana yang dikurniakan kepada kita dan sepatutnya dipelihara. So organ dalaman yang selama ni dah terbiasa dengan nikotin dan segala macam racun membunuh tu akan jadi sempurna balik. Hah whatever la sayang...

Selang beberapa hari saya sendiri amik sesudu lagi Vivix ni. Saja nak tengok macam mana hasilnya. Alah bukan tak pernah ambil niquitin dan macam2 tin yang ada kat pasaran. Benda2 tu mengurangkan kebergantungan terhadap nikotin tapi fikiran tak boleh nak lupakan nikmatnya rokok. Kalau menjadi pun lambat hasilnya. Makan minggu atau bulan jugak. So esok paginya bila hisap sebatang terus rasa macam nak muntah. Uish biar betul ni. Sejam kemudian cuba lagi dan perghhh. Berhenti kereta tengah jalan sebab rasa terlalu tepu. Macam rasa Merokok melebihi 20 batang sehari padahal baru sebatang dua jer hisap.

Alhamdulillah tuhan dah tarik satu nikmat yang sia2 ni dan gantikan dengan nikmat yang lebih bermakna. Hidup yang lebih sihat. Tribute to my lovely wife Zety Zin dan boleh dapatkan Vivix ni dari dia 0192929796 01137081912 (nombor baru) . Harap dapat membantu rakan2 lain yang mengalami masalah yang sama."





Syukur sangat-sangat.

Nak berhenti merokok?

Saya cadangkan anda ambil Vivix.

Vivix bukan hanya untuk yang nak Berhenti Merokok. Untuk jantung, darah tinggi, kencing manis, SLE, gout, untuk kurus, dan pelbagai tujuan lagi.

Jadi bolehlah beli Vivix dan hadiahkan kepada mak ayah kita, suami kita, isteri kita, sedara-mara.

Inshaallah Vivix boleh bantu anda.

Cuma sesudu teh sehari untuk mengekalkan kesihatan.



Testimoni-Vivix-Shaklee
 


Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 01137081912




Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!